Friday, November 05, 2010

Sape nak hadiah free dari Paris? =)

salams..

jalan2 petang deepavali ni.. tetiba masuk blog bonda Adam.. dan terbaca entry terbarunya mengenai GA ini.. baca punca baca.. rupanya bonda Adam telah menge"tag" saya utk join GA ini.. apa algi saya pon men"join"kan diri.. the more the merrier kan.. (feel free to click the pic)


after visited nadia's blog i was xcited wanna join the giveaway ahahaha.. apa lagi sebab nak hadiah dari paris.. wakaka iye la.. nak pergi sana.. entah bila kurun la baru sampai.. so kalo dapat souviner from there pon kira ok apa..

sesapa yg terbaca entry aku ni kalo nak join.. pon boleh.. aku bg pihak pn nadia mengalu-alukan penyertaan kamu, kamu dan kamu.. the more the merrier.. jom jom jom join nadia's giveaway..

aku tag kamu, kamu dan kamu..

bibi , sabby, n sally

1 comment:

tney said...

good luck to you too..