Saturday, July 24, 2010

update


salams


lama betul saya tak update.. sedih sungguh saya.. laptop kesayangan saya telah pon meniggalkan saya..


si vaio saya menghidapi sakit kronik.. the dr says.. my vaio surgey cost is too high.. if i wanna make "motherboard" transplant for my vaio.. the cost exceed more than $800 so.. i guess the best way is "terpaksa" take off the life support for vaio since i x der budget for her.. kesian vaio.. n dah almost sebulan saya kebumikan vaio saya tuh...


dgn ketiadaan vaio saya x dpt update blog ni.. ini pon pinjam lappie my hb.. huh.. kena tgu budget 2011 la nampaknya baru dpt ganti si vaio tuh..

1 comment:

sally ke? said...

hukhuk...dukacita saya mendengar berita pemergian si vaio kamu itu

o..btw, mereka sungguh sedondon.i loike! seronokkkan dpt matching2 kan gitu.