Saturday, March 28, 2009

Amani foot n hand print

hehehehe.. tu la amani nyer foot n hand print yg hb n aku buat.. actually kitaorg dah buat b4 this masa amani still few days but then, x jadi.. sbb amani x leh letak tgn dia still kat plaster of paris tuh... since plaster of paris tu kena mix dgn air n tgu few minutes..(leceh la yg 1st ni)

then suddenly we found this one.. the set come with plaster of paris.. n frame skali..n yg best tuh yg ni x yah nak bancuh bancuh sebab juz giling je (penggiling pon disediakan sekali) plaster of paris tuh.. then tekan la tgn n kaki baby kat situ.. (100% failure proof kat kotak dia tulis.. tp betul.. really sangat senang n x akan buat silap kalo ikut instructions dia) made in belgium n x akan dtgkan irritasi pada kulit mulus baby.. sesuai utk baby frm 0 -3 yrs old.. masa aku buat printed ni.. amani juz 7 mths old..

actually dia ada mcm2 jenis.. but lain lain hrg lah.. aku prefer yg ni.. setiap jenis tu frame dia ada 2 color.. light brown (like mine) n dark brown.. jenis2 lain adalah seperti gambar di bawah ye..


ada sesapa yg berkenan nak order?? ceeewahhh.. aku bole jual kat korang.. set yg sama.. ada sentimental value 4 ur baby.. kalau berkenan put on my comments box..ya.. hrg aku x publishkan dulu sbb aku nk tgk sama ada korang berkenan ke tak..

yg ni ada satu printed place n ada 12 gamba utk diletakkan (gamba utk every mths)

yg ni exactly mcm aku punya


yg ni 3D skit sbb korang kena celupkan kaki baby so tht dpt bentuk kaki (kena celupkan for 1 mins) aku x prefer yg ni sbb aku takut amani x leh still dalam celupan ittew since baby kan x leh diam

5 comments:

awinsjclarke said...

wah nak order laa .. for my stuart little.. pussy cat ler.. huhu.. leh ker... biar dia ada tapak kaki dia sendiri..

and as for me nak order lagi ... 1.5 years from now! huhu

m y a l i s h a said...

awin : bole bole.. no hal nya.. kalau lg 1.5 yrs.. gaknya rega dia dah up sikit..wahwahwah.. x menyabo ye awinz.. ahaks..

Bb Hussain said...

untuk footprint aku muat tak..hehehehhe..

m y a l i s h a said...

bb : alamak.. footprint ko.. urmm kena carik yg lebey besar skit larr..

bdk ujan said...

wah..cumey! mesti mahal giler nik! tak mampu kot..thehhee..