Monday, June 09, 2008

Birthday Stories


9 june... my birthday.. huhuhu thanks all for the wishes and support... bday kali lain sikit.. bukan nya apa.. suppose 9 june 08 ni adalah my expected due date.. but then.. dari pagi sampai la ke petang (till i type this entry) belum ada tanda2 yg boleh membuatkan aku bersalin... baby aku macam shiok pulak dok dalam pewot aku ni... asyik tido je dia... sampai hubby kata "u bagi hotel 7 star gaknya kat dlm pewot tu sebab tu dia x nak kuar lagi" . Bcoz hubby n me really xcited 2 see our junior so, my birthday is like normal day... hehehe



Then i've decided jalan2 dgn adik aku si pijah.. hmmmm masa jalan2 tu terasa lapar la plak.. so makan la kat swensens... sebab icecream kat sini memang sedap... tak sangka plak kalau makan kat situ on birthday dpt free ice cream.. hmmm rezeki la tu... sambil jalan2 kat sini once in hour hubby tepon.. risau kan aku.. aku relax je.. sebab memang x der rasa sakit langsung...
mama makan icecream.. baby dalam pewot pon rasa gak... hmm lagi shiok baby dok kat dalam gaknya.. nampaknya if by 2day aku x bersalin.. that means esok pg kena warded kat hospital lah.. kena induce... so hari ni aku melantak sakan... heheheh...

4 comments:

sally melly said...

mkn..jgn x mkn.esk dah x lalu nak mkn.pastu kene tgg hbs pantang br leh mkn taw.huhuhuhuhu....

sally melly said...

cop...cop..lupa nak tambah.InsyaAllah, ptg esk ko akn dpt satu hadiah besday yang paling indah dlm dunia ni. ;)welcome to the world, baby!

ida said...

wah wah kak ecah menariknya aiskrim tu,,,nak jugak ,,,nnti nak beli mcm tu la...skang ni makan la puas2,,dah berpantang nnti mcm2 tak bole makan.

ida said...

kak ecah raya thn ni balik mana,,,joho kan..leh la jumpa...dah lama tak sembang2