Friday, April 20, 2007

News from Minnasan...

haluuuu.. korang semua... he he he... korang ingat lagi tak kat minnasan.... ala Meen la.. kalau korang semua x-JBcosmorean mesti kenal dengan si meen... tapi kalau korang batch cosmorean yg baru memang ler korang x kenal...

meen yang memang terkenal dengan air mata kalau cuti dia kena reject dengan amad ridzuan... hu hu hu... meen yang memang terkenal dengan "ittadakimasss" kalau nak makan... biasala.. si meen ni kan memang suka bahasa jepun... kalau sesapa yang x-housemate aku dulu lagi la kenal sangat dengan si meen ni... VCD citer Jepun n Korea bersusun kat ruang tamu... aku ni cuma tumpang tengok je. Selain itu yg best nya meen ni suka masak western food... n hubby dia kalau buat carrot cheese cake memang power... yum yum yum....

he he he... amazing amazing amazing... meen sms aku tadi petang... aku ingat meen dah lupa kat aku...huh...

latest news from meen.. she's pregnant 7 month... tak lama lagi meletop la tu... congrats meen...

Kekadang bila teringat masa muda-muda dulu kat cosmo JB aku tersenyum sendiri n

tetiba...........


RINDU la pulak nak jumpa korang semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

7 comments:

iezahnet said...

"Kekadang bila teringat masa muda-muda dulu kat cosmo JB aku tersenyum sendiri"
-> aik k.Ecah, xkan tetiba dah rase tua kot??? eheheheh

eita_zack nih.. said...

hehehehehehehe... huhuuuu.. kak min yg bingit lagi membingitkan..kalo sore die jee dah leh bikin org pening.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... hahhahha... bile nak jumpe sume nih... amad riduan ooooooo amad.. kemana ko... cepat la jadik event manager nih.... bile nak jumpe reramai nih.. ape nih... saujana nih... x-cosmo nih..

myishah said...

mana la event manager nih...

Redhzuan Daniel said...

yo lah! aku contact si ecah.. ado nk pick up phone ! ado!

Redhzuan Daniel said...

eita_zack itew.. ADO!

aniza said...

uwaaaa...aku pun wendu zaman kat JB tu sumer...min chan pun ade call aku gaks, tp u know la kan...kalo xde kepentingan xkan dia nak call...hu huuuu!

mr.event manager? bila nak buat gathering? kena tunggu uols punyer wedding ka br bleh makan besar bersama-sama? haha ;)

i - s h a h said...

mari tunggu event manager punya wedding... hohohoho marry christmas...