Friday, September 22, 2006

Marhaban Ya Ramadhan






Marhaban ya Ramadhan
Aku menunggumu
Aku merindukanmu
Untuk bersama kita bercumbu lagi
Dalam indahnya bulan yang agung

Marhaban ya Ramadhan
Kusambut engkau dengan segenap jiwaku
Dengan setulus hatiku
Bawalah aku menggapai ampunan Allah

Marhaban ya Ramadhan
Belailah kalbuku dengan ke khusyuan
Dalam zikir, sujud dan Shaum
Bantulah aku menjemput rahmatnya

Marhaban ya Ramadhan
Selamat datang untukmu
Bulan penuh rahmat dan ampunan

5 comments:

eita_zack said...

teringat la nostalgia berbuke pose bersama dicosmo dulu.. best je.. huhuhuhu.. nak2 plak yg depan ita kak yus.. hahhaha.. makan gelak.. gelak makan.. makan lagik.. gelak lagik.. hahha.. "kenangan demi kenangan menjelma lagik".. huhuhuhu.. anak sapa la nih..

iezahnet said...

wakakakakak... btol lah eita....

myishah said...

tinggal kenangan... berbuka dengan korang dulu meriah sangat...

this year for the first time aku berpuasa sebagai someone wife...

i - s h a h said...

niza, ingat lagi tak peristiwa memakai kasut high heel yg tirus bersama biru mata hitamku n suddenly tergelincir oleh batu kerikil di pasar ramadhan...

Then u celebrate raya with cik li (selipar - BONIA beb!!!) ha ha ha

so this year u have 2 b careful huh!!!

eita_zack said...

hahahahaaaa... tu laaaaaaaa... ko nih niza.. kalo mase tuh ko tertiarap dgn bungkusan2 makanan yg ko bli tu lagi haru biru mata hitam ku tau.. hahhahaha.. akak gak maintain pkai high heel seksi yoouuu... auuuww... tapi takleh lupe pokcik yg da lama kije kat kotaraya tuuu... hahaha.. asek la nak mintak duit kecik.. dah takde nak wat camne??? hhahahahaha..