Thursday, September 21, 2006

Aniza_s akhirnya mengaku...


Muar, Johor : Setelah sekian lama berita hangat mengenai aniza_s tersebar luas, akhirnya aniza_S membuat pengakuan. Pengakuan Ekslusif itu telah dilakukan oleh aniza_s sendiri pada sidang akhbar yang di buat di rumahnya di Muar Johor semalam.

Sidang akhbar tersebut turut di hadiri oleh bakal tunang aniza_s, bakal kakak ipar serta saudara terdekat aniza_s yang di rahsiakan namanya.

Pada sidang akhbar tersebut aniza_s memakai baju kebaya ketat berwarna hijau muda sedondon dengan pasangannya. Pada sidang akhbar tersebut juga, aniza_s telah menjamu para wartawan dengan buah rambutan bercicahkan budu. Walaubagaimanapun tiada seorang pun para wartawan menjamah hidangan tersebut.

Sidang akhbar tersebut dilakukan oleh aniza_s kerana beliau dan pasangannya sudah "sakit telinga" apabila seringkali di asak dengan soalan mengenai majlis pertunangan beliau.

Menurut aniza_s beliau dan pasangannya di jangka mengikat tali pertunangan pada masa yang terdekat. Apabila ditanya mengenai hantaran aniza_s hanya menyatakan bahawa soal hantaran adalah peribadi dan biarlah ia menjadi rahsia. Walaubagaimanapun ada dikalangan saudara terdekat aniza_s yang tidak mahu di siarkan namanya, berkata, kemungkinan besar hantaran beliau adalah sebuah kapal terbang buatan Rusia. Jika benar kenyataan tersebut maka, aniza_s adalah wanita pertama di dunia yang menerima hantaran berupa sebuah kapal terbang (kalah Aleeza Kasim tau!!!).

Aniza_s juga tidak menolak kemungkinan besar beliau akan melantik wedding planner untuk majlis perkahwinan beliau. Antara nama yang disebut-sebut untuk menjadi wedding planner adalah cik eitazack dari Melaka. Eitazack yang sebelum ini berpengalaman menjadi wedding planner untuk beberapa ekor ayam dan kucing dikatakan mampu menjadikan majlis ini riuh sekampung.

Pada sidang akhbar tersebut kebetulan eitazack berkunjung kerumah aniza_s secra tiba-tiba. Para wartawan yang sedang menemuramah aniza_s dan pasangan nya terus meluru ke eitazack. Eitazack menyatakan kemungkinan beliau akan menggunakan pengalaman yang ada untuk merancang majlis aniza_s. Tema yang mungkin digunakan ialah "telur sebiji riuh sekampung".

11 comments:

eita_zack said...

hahahahahahahahaha... bagus sekali tema tuh.. hahahahaha.. aje mampos kak ecah nih.. dan dalam pd waktu yg sama Aniza juga telah membuat pengakuan bahawa yang die juga akan menerima hantaran sebanyak 16 ratus biji telur ayam bersama anak2 ayam yg bekaler2.. hahhaa...

bb said...

hahahhaha...aku suka ecah berita nih..sakit mulut aku tergelak2 nih..niza...selamat la kau...hahahahhahah.....ita... banyak tul niza order anak ayam berkaler2...sempat ker kau nak kaler nanti...

eita_zack said...

kaler kan jeee.... hahhahaha... nanti aku upah mat2 bangla an nepal soh tolong kaler.. hahahaha... yea yea.. segalanya telah terbungkar sudah........ niza akan menamatkan zaman jandanya..eehh.. silap zaman...jeng jeng.. hhahhaha.. aku suke tul laa...

mohamad nor bin kamaruddin said...

askum...nih bila lak ada press komperence nih???/ amboi mengalahkan mulut lezer era gitu....gitu -gitu pun tak cam nih......tapi tak kisah korang doakan la kami bahagia....

aniza said...

hadoii...dah dah la korang ni weh!!

makcik dah letih!!!!

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

bb said...

korangggggggggggg...nak tahu tak...
rerupanya boipren niza telah memunculkan dirinya kat dalam blog ecah nih...dah lama la dia singgah..tak perasan jek kita..siap bagi komen lagi gitu..dia ialah..mohamad nor bin kamaruddin..camana aku tahu...ni dia serba sedikit yg aku dapat dari cik aniza_s melalui talian bebas tol...

eidda_h: aiiiii
eidda_h: dah baca blog ecah
melati_kentut: emo gelak terbaring
melati_kentut: dah kau
melati_kentut: giler kak ecah nieh emo gelak terbaring
eidda_h: hehhehehe..mmg giler la
eidda_h: tak tahan ketawa dibuatnyer
melati_kentut: tuh la pasal
eidda_h: emo gelak
melati_kentut: boipren aku pun pening melayan blog tuh
melati_kentut: haadoiii...pengsan
eidda_h: hahahah
eidda_h: boipren ko bun baca same erkk
eidda_h: jadi tul la yg comment dlm blog ecah tulis bakal tunang niza tuh
melati_kentut: emo bersiul
melati_kentut: lalalalala emo bersiul
melati_kentut: no comment emo bersiul
eidda_h: ooo mohd nor kamarudin tuh kaunyer boipren..
eidda_h: ooo...nanti aku ahbaq kat sumer
melati_kentut: bb emo angkat kening
melati_kentut: ko pun nak jd kepochi macam kak ecah ke haper nieh emo menangis
melati_kentut: uwaaaaaaaaaaaaa
melati_kentut: bukan aaaaaaaaaaa
melati_kentut: tuh nama sape ntah dia main blasah jer
melati_kentut: bukan nama sebenar emo terbaring
melati_kentut: korg nieh emo terbaring
melati_kentut: mmg bebetol mcm paparazi emo terbaring
eidda_h: aku tgh taip comment ler nih...
melati_kentut: aku nyer nama dia Mr.R

so korang...agaknya apakah nama sebnar Mr. R???

eita_zack said...

Mr. 'R'amasamyyyy bopren kepada 'A'niza... hahhahahaha.. ammak.. pkai sari la jawabnye.. ooooo... mohd nor kamarudin said bukan nama sebenar lahnye yeee.. eemm.. pas nih akan ada lintas langsung dr perkarangan cosmo muar... tuungguu.. hahahhahaaaa... siapla ko niza.. hahhaahha.. terjah..kite mesti terjah...

i - s h a h said...

Aniza_s... aku doakan ko bahagia dengan yg tersayang...hingga ke akhir hayat... aminnn

iezahnet said...

kuang kuang kuang.... :) bagus la laporan dari wartawan kat jb utk siaran buletin 130 nih... eheheheh... bleh dpt anugerah kalahkan karam singh walia nih.. anyway, congrats tu k.Ecah yg melapor utk sume n k.Niza utk berita gumbira...

uzie said...

fuhhhh hebat gosip kali niii!!!!mau meletup cosmo JB..well tahniah,smoga kekal& berbahagia...

eita_zack said...

kelepak kelepak kelepuk kelepuk kelepak kelepak kelepuk kelepuk.. (munyi kompang di palu) sambg balik.. klepak klepuk klepak pak puk puk.. klepak klepuk puk puk.. pak pak puk puk..puk puk.. hehehe..