Saturday, June 18, 2005

Lagi Cerita Pasal K.K.

Ha... ni chek ada cerita baru nih.... pasal K.K. Semalam 17 June 2005, aku dapat info from my students. At 1st aku dapat info tuh nak je aku confront dengan dia... geram siot... apalah masalah dia.. aku nih x pernah kacau hidup dia... Memang betul la kata Wan B4 this, dia tuh harus jumpa dengan psychiatrist.

As usual, aku listkan sms aku dgn one of my student...


1st SMS Date: 17 June2005 Time: 3.51pm

Masa ni aku kat lecturer room tengah chit chat ngan Faezah. Tetiba dapat SMS... SMS tuh seperti di bawah:

"Askom, watpe 2? Nak tau x? Saya ada rahsia tau pasal cik i. Ade org ngumpat cik i. Kalau cik i tau mesti sakit ati nyer."

Then aku pun reply la...

Suka hati la... nak ngumpat ke, nak mengata ke... yg penting saya dapat pahala free2 je... kan bagus tu...

Masa ni aku ingatkan, org yg ngumpat aku tuh dikalangan student gak... so nak heran apa kan... jd lecturer nih bukan semua student akan suka ngan kita... so kena la terima hakikat....


2nd SMS Date: 17 June2005 Time: 4.56pm

Masa SMS kedua nih.... aku baru lepas solat Asar.

"Cik Ai tak dengar... Kita org yg dengar nih pun sakit hati tau...Lagi pulak yg cakap pasal cik i, Lecturer kat situ."

Hmmm guess what? aku baca je statement "Lecturer kat situ".... tau la aku sapa gerangan lecturer tuh... i guess uols semua pun tau kan...

Then aku reply that SMS.

"hmmm ye ke, Saya rasa saya tau sapa lecturer 2... Pn. ---- kan? Esok Kita xchange story ek. Mari bercerita esok."

Pn. ---- sengaja aku suruh korang fill in the blanks with all the huruf 2 yg korang sememangnya dah tau....


3rd SMS Date: 17 June2005 Time: 5.13pm

"Cik Ai tau rupanya... Saya n kawan saya pergi cosmo tadi dengar member cerita pasal dia..."

Apa perasaan korang ek??? Masa ni aku memang menyirap... bukan je menyirap, mengoren, mengeteh, mengopi semua ada... Sepanjang aku kije kat cosmo nih aku tak pernah kacau hidup dia, subject dia, kepopularan dia etc la... tapi yang aku tau dia selalu buat cerita lecturer lain kat students... dari dulu sampai la skang...

Setakat yg aku tau... dulu dia pernah fitnah Kak Nor (Wife En. Hidir) siap sumpah seranah lagi pastu aku dapat tau Zac pun kena gak... Then Mai....Jiha, n Wan pun pernah di burukkan. Even kawan baik dia pun dia pernah cerita belakang. Kenapa la hidup dia cam gitu ekkk???

Kalau ikutkan hati aku nak je aku confront dgn dia, tanya apa sebenarnya yg dia tak puas hati... Tapi bila fikirkan balik buat apa nak layan org sakit mental cam gitu. Biarla dia dengan dunia keji dia... Yg penting petang nih aku nak dengar apa yg dia cerita kat student pasal aku. Nanti aku continue citer ni selanjutnya.

...to be continued

6 comments:

aniza said...

huh...dia tu tak abis-abis la uols. Ko pegi je depan dia..pastu ko basuh dia..jerit kuat² kat tinge dia..pastu ko lempang dia laju² baru puas hati..haha!

Jangan luper sambung citer k, gigil nie nak tahu gosip selanjutnyer ;)

sweetie said...

mana nyer ni....apa la gosip tergantung

iezahnet said...

well uols, K.K dah bagi notes nak slow talk ngan k.Jijah lah nyer nih... teringat peristiwa masa kat melaka dulu.. ingat tak uols??? K.niza, ingat tak???

i - s h a h said...

dia tuh memang sakit la...

aniza said...

hu huuu...terkenang ku peristiwa semalam bersama &^%^&$%^&^ hahahaha! Ngeri uols..

Biar la dia..perangai cam budak²
Biar dia terjun dengan labu² nyer!

Zar said...

huhhh.....nie kire gossip tahap cipan xxl nie....tapi aku rasa student skrg pun ramai dah tau perangai dia yg 'tak berape betul' tuhh...